Go to Top

Orduevleri Yönetim Sistemi

Yüksek Performans ve Güven

Kolay Kullanım ve Zengin Raporlama

Şirketimiz 1993 yılında kurulmuş olup 1996 yılından bugüne Orduevi ve Sosyal Tesislerin yazılım işlerinde çalışmaktadır. Daha önce piyasadaki muhtelif programlardan memnun kalmayıp, kendi imkanları ile özel program yazdıran orduevleri de, gerekli desteği bulamadıklarından Bimed kullanımına başlamışlardır.

Türkiye genelinde Orduevi ve Askeri Sosyal Tesislerde kullanılmakta olan programımız, 15 Mart 2006 tarihinde İstanbul Orduevleri Yönetim Kurulu ile yapılan anlaşma gereği olarak Windows tabanına taşınmıştır. Windows tabanına taşınma süresi 6 ay sürmüş, testler de 3 ayda tamamlanmıştır. İOYS adıyla anılan yeni program bugün itibariyle 140'tan fazla orduevi ve askeri Sosyal Tesiste kurulmuş ve başarıyla çalışmaktadır.

İOYS hazırlanırken, OYS programı incelenmiş, eski birikimlerimiz ve teknik açıdan mümkün olmayan daha önceki talepler birleştirilerek sağlam, güvenilir ve kullanımı kolay bir program ortaya çıkarılmıştır.

  • Tek yerden evrak girişi ile muhasebe ve stok kayıtları oluşmaktadır.
  • Çok gelişmiş bir yetki sistemi vardır. Kullanıcılar, yetkisiz oldukları menü seçeneklerini göremezler veya parametrik ayar yapılarak silik görmeleri sağlanabilir.
  • Kayıt takip sistemi kurulmuştur. Bu sistem ile her kaydın hangi kullanıcı tarafından, ne zaman açıldığı ve en son hangi kullanıcı tarafından ne zaman değiştirildiği görülebilmektedir.
  • Kasa işlemlerini ilgilendiren ekranlarda kullanıcının yaptığı kayıt açma, silme, düzeltme veya parasal değişiklikler satır satır ve anlık takip edilebilmektedir.
  • Kullanıcılar, kendi kullanım tarzlarına göre ekran görünümlerini ve raporlarını düzenleyebilirler, sorgulama yapabilirler.
  • Programda gerçek zamanlı ekranlar kullanılmış olup, günlük işlemler rapor almak yerine ekrandan takip edilebilmektedir.
  • Bilgilerin tutarlılığı program tarafından kontrol edilmekte, eksik veya hatalı işlenmesi engellenmektedir.
  • Programın içinde yardım menüsü ve yardım tuşları vardır.
  • Farklı işletmeler birbirlerinin hazırladığı yemekleri satabilmektedir.
  • Tek ekranda Bilanço Kar-Zarar işlemleri yapılabilmekte ve zaman için saklanmaktadır.
  • Bilgilerin yedeği sistem tarafından otomatik olarak alınmaktadır.

KİLER MODÜLÜ

Orduevine gelen malzemeler bu modül üzerinden tanımlanır.Malzemelere ait faturaların girişleri ve işletmelere dağılımları yapılır.

Bu bölümde yapılan işlemler

İç Dağıtım Belgesi
İç Geri Verme Belgesi ve Raporu
Depo Giriş Fişi ve Raporu
Günlük Kiler Defteri ve Raporu
Malzeme Listesi
Asgari Miktar Kontrolü
Kiler Sayımı ve Kontrolü

İşletme Stokları Raporu
İşletme Malzeme Çekişi
Dağıtım Belgesi Raporu
Malzeme Alış Miktarları Raporu
Stok Fiyat Listesi Raporu
Alış Fiyatları Raporu

GÖRSEL ADİSYON/DOKUNMATİK SATIŞ MODÜLÜ

Bu modül ile, istenirse masa düzenli, istenirse self servis satış imkanı vardır. Dokunmatik ekran üzerinde satılacak ürünler istenirse gruplar halinde (sıcaklar, çorbalar, zeytinyağlılar...) görülür, istenirse sadece günün yemekleri tuşları (bugün imal edilen yemekler) görülür. Bu sistem, elle adisyon kesmeyi ve el terminali ile adisyon kesmeyi desteklemektedir. Bu sayede, aynı anda aynı işletmede hem elle adisyon alınabilir, hem de dokunmatik satış yapılabilir. Adisyonlu sistemde, masa düzeni ve kimin hangi masada oturup ne yemek aldığı görülebilir.

Aşağıdaki linkten Görsel adisyon modülü ile uyumlu çalışan android tablet uygulamamız hakkında bilgi alabilirsiniz.

OTEL DURUMU SHOW PROGRAMI

Resepsiyona konacak bir TV veya monitör ile oteldeki boş/dolu oda sayısını görüntüler. Katlara göre oda durumunu gösterir, Power-Point veya film gösterme bağlantısı ile tesis hakkında detaylı bilgi vererek gelen misafirlere kolaylık sağlar.

GÖRSEL OTEL MODÜLÜ

Otel odaları görsel olarak ekrana geldiğinden dolu, boş, kirli ve arızalı odalar renkli grafiklerle anında görülebilir. İlgili oda grafiği üzerine gidildiğinde odada kalanların bilgilerine ulaşılabilir.

Programın Genel Özellikleri

Program halen dünyanın en gelişmiş üç veri tabanından biri olan Microsoft MS-SQL Server üzerinde çalışmaktadır.

Ordu Evleri, Askeri Gazinolar ve Sosyal Tesisler Yönetmeliğinin gerektirdiği tüm belgeler programdan hazırlanabilmektedir. Ayrıca yönetim ve denetlemeyi kolaylaştırmak için orduevinde yapılan tüm işlemlerin takibini yapabilecek raporlar alınabilmektedir.

İOYS adlı yazılım Muhasebe, Kiler, Lokanta, Üretim, Otel Yönetimi, Ziyaretçi Anketleri, Demirbaş Zimmet Takibi, Satın Alma, Nizamiye, Otopark, Düğün Takibi, Dokunmatik Satış, El Terminali, Tablet Entegrasyonu, Mutfak Yazıcı Yönetimi modüllerinden oluşmaktadır.

İOYS yazılımı, Askeri Sosyal Tesis Yönetmelikleri değiştikçe güncellenmekte ve dağıtılmaktadır.

Ekran Görüntüleri